Bullar o headset



Här leker Olof hela kvällarna nu för tiden. Började i lördags med lasagneprojektet, vidare med kanelbullar, pastamiddag och nu köttsoppa för en smärre armé. Han tror att hans barn ska behöva svälta ihjäl bara för att han ska bort på jobb ett par dagar ..... snacka om att han har sådär stort förtroende för min matlagning (vilket betyder att jag har lyckats med min plan, nu behöver jag aldrig laga mer)









Jag brukar leka kontor medans sambon är vuxen, tycker att det är en betydligt roligare lek. Just nu känner jag att jag har varit alldeles för seriös på jobbet idag och alldeles för stressad för hela den här bloggen börjar urarta i bebisspråk och tankebanor som hör hemma hos en treåring ....



Apropå just barnsligt och urartat så kan ni ju tänka er hur smart och proffsig jag känner mig när jag sitter i telefonmöten och måste ha det förbannade iPhone-headsetet som ett träns över ansiktet för att folk ska höra vad jag säger. Hur fan kan man misslyckas med ett headset av den simpla varianten?? De har funnits på marknaden i hundra år så varför, varför, varför kunde inte Apple snappa upp de bästa detaljerna från de som fanns och sedan slipa till det lite extra? Var man bara tvungen att göra det The Apple-way och skita i all erfarenhet från innan???? Blev skit av det i alla fall.



Bästa Ambra var bästa hästen idag också!!!



och i morgon får de leka i snön såg jag precis, massor av snö tydligen. Skojsamt för kusarna och nice att vintertäckena är på :-)

Utevistelse och betesgång för hästar
Du bör ge din häst möjlighet att röra sig fritt i rasthage eller motsvarande varje dag. Observera att en ny regel gäller från och med den 1 augusti 2010 då du ska se till att din häst dagligen har möjlighet att röra sig fritt i sina naturliga gångarter.
Allmänt | |
#1 - - Julia:

Jag hoppas dom läser det där sista och tänker om lite :)

Upp