Stress och ny hästblogg

Hör hur någon frenetiskt skrapar bilrutor utanför. Känns sisådär lockande som första projekt för dagen. Har ganska så hetsigt schema idag också, en jäkla tur att vi snart är lediga innan vi båda går i väggen av stress och måsten. Julen orkar jag inte ens tänka på känner jag, får beta av ett projekt i taget nu bara. Första aktiviteten idag lär ju bli att ta hand om alla annonsörer som måste bokas på innan semestern!

Innan lunch har jag en tid med Peppar på kliniken igen, trodde att jag kanske skulle slippa mer strulande med henne nu ett tag men inte. Misstänker att hon har fått en allergisk reaktion på dietfodret som hon får för sina leverproblem. Huden spricker på tassarna, öronen kliar och vätskar och i nacken är hon skorvig och skruttig.

Därefter fortsätter en låååång jobbdag som avslutas med ett mastodont-dressyrpass på den obstinata hästen. Hann inte rida henne igår alls så idag lär det ju vara en härlig upplevelse..... Sista punkten på schemat är kvällsfodring och sen kommer jag troligen somna ganska ovaggad.

Ha en härlig tisdag!!

Ni kan gärna kika in hos Julia och hennes kusar om ni har lite tid över.
Allmänt | |
#1 - - Julia:

taack :) jag kommer upp till lägenheten efter skolan sen btw !

Upp