Blodöga!

Det här var ju fint ....

Nu ser jag verkligen ut som en uteliggare. Fläskig med halvtaskiga pigmentförändringar i ansiktet, ses mest gående omkring i träningskläder då det är det enda som sitter skönt nog. Brukar försöka dra på mig något lite mer rumsrent på kontoret men oftast resulterar det i andnöd och på gränsen till panikkänsla så jag vill helst hem till mina mjukisbyxor igen ... ångrar nu att jag har tänkt nedvärderande tankar om att folk som blir gravida "klär ner sig". Det är nämligen det man trivs bäst i, sorgligt men sant. Den dagen det dyker upp snygga kläder i rätt prisklass för oss som är "på smällen" så är jag den första att hänga på men jag betalar inte 499:- för ett par tights bara för att de finna på mamma-avdelningen. Ta mig som jag är med blodöga och allt så blir jag väldigt glad. Kram på er och trevlig helg!

Allmänt | |
Upp