Det är nära nu .....

Om bara 48 timmar sitter vi högt upp i luften på väg mot Texas. Antagligen ihopklämda som på en boskapstransport, antagligen sönderstressade för busstransferbytet på Heathrow men förhoppningsvis också utan pollenallergi och med massor av roliga saker framför oss. Ju mer jag surfar runt på Houston, San Antonio och kringliggande platser desto mer uppspelt bli jag. Det finns verkligen hur mycket som helst att se och att shoppa .... Sakta, sakta börjar även min data-befriade-semester-ångest att krypa sig på .... ingen av oss släpar med någon dator men däremot så kommer jag troligen bli en fena på att använda min iPhone :-)

Kvar på att fixa listan IDAG
• Gravidförsäkringen!!
• Peppars papper till Sabina plus mat-medicinlista
• TVÄTTA
• Räkningarna
• Tidrapporter till jobbet
• Flugspray, flugskydd, genomgång av Ambras grejer
och säkert två miljarder saker som dyker upp under dagens gång .....
JUST DET!!!! Minneskort till kameran!!!!





Houston


Houston

Tror att jag ska slå till och shoppa lite tuffa tunikor också ... värsta cowboy-morsan blir det sen då





Sen bär det av mot San Antonio ...
verkar vara lite av USAs Venedig den där staden, mycket fokus kring River Walken




Allmänt | |
Upp