Hund, häst, hund och hemlagande sambo som ska få all uppmärksamhet nu!

I morgon lovar jag att umgås med min sambo! Han har blivit någon sorts gräs-hästaktivitets-änkling eller något de senaste dagarna, förlåt...

Dagen idag har i alla fall ägnats åt hunden i skogen i morse. Dressyr på hög nivå på LRK (gick på rim, det blir bonuspoäng va?) och nu på kvällen riktigt härlig kvalitetstid med Peppar nere vid sjön. Resten av kvällen blir kvalitetstid med bästa sambon som inte helt oväntat har lagat massor av god mat igen.

Lotta & Ciwi kammade hem 69,7% i St George idag, gav en andra placering. Mitt minneskort pallade med halva ritten ungefär, galoppdelen av programmet finns i korta snuttar på min FB filmat med iPhonen (kass kvalitet)







Kvalitetstid med bästa superbullterriern vid sjön nu ikväll







Ambra och jag hade ett världskrig som hette duga. H-te vad dum hon var, återkommer med mer om det senare. Vi kom in på sandbanan till slut i alla fall = jag vann, men det slet .....

Trevlig lördagkväll alla!!
Allmänt | |
Upp