Min fantastiska filmerska, Hollywood nästa!

Är inne i en period av provridningar med Ambra för att hitta rätt medryttare. Det har resulterat i att jag knappt har hunnit rida henne själv alls på över en vecka, de dagar jag har haft henne själv har jag istället låtit henne komma ut i skog och mark. Idag tog jag chansen att i alla fall rida fram henne innan medryttar-provridningen. Insåg ett par saker med förbluffande klarhet när jag såg filmklippet;

1. Jag är för fet för min dressyrsadel och 1B Jag har inte kraft/ork nog att få ihop henne ordentligt 2. Jag rider med för lång tygel (oväntat? not!) 3. Hästen strular/lyder inte på grund av att för många har ridit henne 4. Jag sitter inte så förjävligt som det känns 5. Dags att bita ihop om den här graviditeten och rida ordentligt!!

Det här filmklippet gör oss rättvisa som läget är just nu. Min anlitade proffsfilmerska Carin Edqvist tyckte att det skulle passa att filma med kameran åt fel håll med inställningarna på skitkasst, ja hon känner oss väl och vet jag tål att se typ ;-) Jag är glad över det, behöver inte se det mer tydligt!



Har i alla fall någon typ av grundplan för Ambra med Kristine som tar fasta dagar och Ebba som trimmar och tävlar när hon kan/har tid. Ska nog kunna gå att hålla igång kusen om jag bara hitar någon mer som passar ihop med prinsessan. Vore toppen!
Allmänt | |
#1 - - Carin:

Yes!! Jag e proffsfilmerska, de har jag alltid velat bli.

Vete fan va som tog åt mig å phonen idag... :p

Upp