En groda på magen

Så här sitter jag fast idag.
Konstigt att man får ont i ryggen, sitter ju helt skev i axlarna såg jag nu ...



Någonting är inte bra här idag. 04.30 startade Oskar med gnäll och tjat uppblandat med illvrål och då och då riktig gråt :S Går inte att inte ta upp, vagga, mata, gosa, gå på promenad, testa babysittern, testa vagnen, testa sängläget ...... TESTA ALLT SOM GÅR!

Tempade honom nyss och det var lite förhöjt så nu fick han 2ml Alvedon. Om han känner sig som mig så mår han jäkligt förkylt och då är det ju inte konstigt att han inte kommer till ro. Nu tror jag att hela hans status går mot övertrötthet istället

Ja, ja ni vet var ni hittar oss idag, fängslade i soffan på Torngatan

Stackars pluttebäse!!

Så där så, 2 minuter senare sover han PÅ MAGE = jag kan inte sova, manisk koll på andningen när han ligger i magläge ..... smidigt

Allmänt | |
#1 - - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

Mage är underbart för barnen - inte för föräldrarna ;) I alla fall inte fram tills de kan vända sig själva ;)

Kramis

Upp