Torsdag

Efter en dag som jag aldrig hade anat skulle gå så fort så avslutade vi med en eftermiddag på Lycke med Sabina, Kristina, Albin, Ida, Polly, Japp och Sigge - Ja just det Kurt och Ambra var också med på ett hörn





Härliga kusarna hade stortvätt på gång idag. Märktes med all önskvärd tydlighet att Ambra har en ny matte nu tycker hon. Kommer bli att ta tag med de allvarliga tonerna med henne snart igen, nu dissar hon mest mig totalt. Hur eller hur så är hon finast av alla hästar jag känner och jag kommer att återerövra förtroende, respekt och mjukhet snart igen.





Eftersom Sabina jobbade järnet på att Oskar skulle vara vaken utan att lyckas så misstänker jag nu att han sov räv för jävlar i havet vilket drag det blev när vi kom hem! Det skulle käkas, bytas, badas, gymmas, gås omkring och tillslut rystas runt i vagnen i magläge .... börjar undra om han stänger av sig när det blir för mycket ljud och stoj för att sedan leva ut i sin helhet här hemma ..?



Nu sover lilla trollet så nu kan morsan jobba med tre datorer samtidigt. Min stationära iMac ska bli hemmasurfdator = rensas, backupas - laptop modell gammal Mac - rensas och fixas för att köras till Haga och pappa, min Mac Book Pro - jobbar på med backuper och diverse upprensningar. Fan, det sliter att ha tre igång och bevaka samtidigt men nu för det vara klart snart för nu vill jag ha en timmes egentid innan nästa matning.

Sov gott vid 01-02 någongång
Allmänt | |
Upp