Ålderskrämpa?

Vaknade trött som vanligt. Tröttheten övergick omgående i panik. Total smärta, total låsning i hela ryggraden. Låg som paralyserad och såg ett liv i sträckbänk flimra förbi. Ålade mig långsamt mot sängkanten och skrek i stort sett av smärta när jag kravlade mig upp i stående läge. Peppar blev livrädd och gick och la sig i annat rum, glodde skeptiskt på mig och såg ut som att hon hatade mig för att jag hade mage att störa hennes morgonsömn.... tack för stödet hundjävel. Himla skönt att ha världens bästa sambo då, han fixade runt med kaffe och en dubbel Alvedon som jag svepte ståendes och på gränsen till lipandes. Efter en halvtimme började det kännas aningen bättre, slutade i alla fall att kännas som att jag fick elchocker i ryggraden med 3 sekunders mellanrum.

Så, idag sitter jag stel och rakryggad på kontoret. Men vad fan, man behöver väl inte kunna röra något annat än munnen och hjärnan så det får funka.

Ha en häftig torsdag ni som kan röra er.



Allmänt | |
#1 - - Sabina Harpsöe:

Har du ont i ryggen? Eller menar du den där senan som räva hänger i....hihi?? Om det vore så enkelt att man bara behövde använda munnen och hjärnan. För mig är det ett ständigt problem, fast jag använder bara munnen och inte hjärnan.

Hoppas verkligen du blir bra i ryggen snart för det är för jävligt med ryggskott, nästan att man hellre tar ett nackskott!! Men det bästa med ryggskott är att det går över.

Krya på dig och vi ses i stallet en dag.

Upp