GNÄLL

Otroligt svårtstartat. Känns som att min hjärna kravlar runt i seg kola. Letar hysteriskt efter något tecken till inspiration, engagemang och motivation, hittar bara trötthet och smutsig snö i olika bruna nyanser. Vet att jag alltid får en tung och halvdeppig period vid den här tiden på året men brukar lyckas rycka upp mig med lite extra stress i olika projekt. Stress är en underskattad känsla när det gäller att komma loss och få saker ur händerna tycker jag. Behöver helt enkelt press för att komma över kanten just nu. Anar att jag kommer att ångra den där meningen efter dagens planeringsmötemed HK men just nu känns det nyttigt att försöka stressa upp mig lite. Har försökt att lista upp alla mina to-do´s men det resulterade mest bara i att listan blev för lång och jag gav upp ..... Känner mig sjukligt tråkig och dessutom känner jag mig vinterfulast i världen. Behöver en totalrenovering av hår, hud och naglar samt en komplett ny garderob, en snäll spegel och en våg som visar 10 kilo fel nedåt.

Och med dessa positiva rader tar jag tag i onsdagen med ett leende på läpparna........
Allmänt | |
Upp