Ospännande liv just nu

Det har "blitt" lite bloggtorka här sedan nyårshelgen. Har helt enkelt hamnat i ett ledighets-koma-tempo, känns som att jag bara gör samma saker varje dag - sovmorgon, frukost, långpromenad med hunden, kolla mail och loyda lite FB, lunch, lite mer datorfix, stallet ett par timmar, hem, kvällsmat, TV-mys och sen dusch och bra bok - och där emellan vill jag mest sova. Att blogga om sömn, vitaminintag och hälsosamma levnadsvanor känns så sjukt trist, att tjata om min fina häst känns mest skrytsamt och ingenting har gjort mig speciellt arg eller upprörd heller. Agression brukar annars vara en fenomenal känsla som triggar skrivdjävulen i mig.

Nej hörrni, jag återkommer när jag har något kul att berätta istället. Ska försöka leta upp lite känslosvall av något slag så ska ni se att det blir fart på bloggandet igen.

Ska leka med några av mina julklappar istället, kanske ... 1000 bitarspussel skulle ingen ge mig, anar att min sambo gör detta som ett test av något slag. Han kommer troligen smygfilma mig när jag går lös med hammare och superlim på bitarna efter 15 minuter och sedan håna mig officiellt för min brist på tålamod eller något.

Allmänt | |
Upp