Skön oplanerad helg startat

Taktiken håller delvis. Atkins var väl den biten som falerade totalt. Tråkigt att laga mat och tråkigt att vara sträng mot sig själv. Körde positivt tänkande och belöning till mig själv istället i form av godis och sånt, funkade bra för humöret i alla fall.

Känns som en lovande helg det här utan massor av planerade måsten. Eftersom vi röjde runt i stugan och lägenheten förra helgen så känns hemmafronten tämligen stabilför tillfäller, med andra ord inga städryck som krävs. Sambon planerar för att dra iväg och provköra nya bilar men jag ställer mig aningen tveksam till det projektet, gillar min bil ju. Just nu haglar det övertygande övertalningsrepliker från vardagsrummet i form av; visst vore det skönt med automat, den har regnsensor också, diesel är ju grymt mycket starkare än biogas, den har gått mycket mindre...... osv ..... Antagligen åker jag på en provkörning inom kort ....

Annars jagar jag min dressyrtränare för fullt och hoppas att hon har tid för oss i morgon. Ambra och jag har hamnat ett steg tillbaka i utvecklingen nu. Kan beror på att jag inte rider lika ofta som tidigare. Känns lite som att hon blivit stressad av flera olika ryttare. Måste få kontroll på det här så snart som möjligt. Vill ha tillbaka min prinsessa i mjuk och stabil form igen.

Har den här veckan klarat av miljarders med säljsamtal och få mycket positiv feedback på tidningen. Känns lovande att företagen är så nöjda och att vi har en plan för fortsatt utveckling och redesign av tidningen. Som en del av detta ska vi alla fotograferas hos proffs. Vi fick ganska mycket skäll för dåliga bilder redan på första mötet med byrån som gör om formen åt oss .... Eftersom vi lovat att fixa detta för länge sedan var mitt besök hos fotografen omöjligt att avstyra till slut. Antar att det är dåligt självförtroende som spökar eftersom jag nästan mådde dåligt över att gå dit. Allvarligt talat, hur farligt kan det vara? Man ser ju ut som man gör, inget att sjåpa sig över egentligen. Men fasen det var jobbigt ...... Tur att fototjejen var gulligast i världen och tog drösvis av bilder så att det fanns att välja på. Vissa var mindre smickrande än andra kan jag ju säga ;-) Nu är det bara att vänta och hoppas att huvudkontoret tycker att bilderna duger också.

Dags att ta tag i den här lördagen nu.

Allmänt | |
#1 - - Christine:

Vilken fin bild! Du ser VERKLIGEN inte ut att behöva gå på nån Atkinsdiet...kram

Upp