Oj, glömde uppdatera bloggen visst

Har bara kört med Facebook ett tag nu. Missat/inte hunnit med uppdateringar alls, sorry. Hur som helst så är vi hemma nu. Äntligen! NEO-vård i hemmet har varit här på morgonen och vi konstaterade att Oskar var ett A-barn, dagens vikt 1775 gram. Det gick finfint att åka bil med lilleman också, han sov som en stock hela vägen. I stort sett hela dagen igår var det sova  som gällde. Tror att han blev helt utmattad av slutbesiktningen som doktorn gjorde innan vi lämnade KSS. Nu sover alla här hemma igen så jag ska passa på att ta mig en lutare jag också. Man blir lite trött av att köra kvällsmatningen klockan 00.00 - 00.30 och sedan försöka somna på beställning för att väckas klockan 03.30 av vår nya larmklocka Oskar (går ej att snooza den förresten) sedan var det bara att pallra sig upp igen vis 08.00 för en ny dag. Lite sönderhackad sömncykel kan jag konstatera, min kropp håller med om det och börjar somna nu utan att hjärnan riktigt är med på det känner jag......


Åker bil för första gången


Första sovet i hemmasängen


Innan avfärd från KSS avdelning 46


Jag pillade ihop ett litet kollage över vår tid på neonatalen. (tog 2 timmar eftersom jag fick mata skrivaren manuellt .......) Oskar vill ju såklart också finnas med på avdelningens Hall of fame som pryder hela korridoren ;-)
Allmänt | |
Upp