Dagen outfit!

Alla bloggerskor och bloggare kör med ojämna mellanrum en dagens outfit, jag vill ju inte vara sämre ......
Kanske tanken dock är att man skall vara i sitt esse alternativt retuschera bilderna till det bättre eftersom denna typ av inlägg bara visar hur järkla slimmade och snygga bloggmänniskor är. Platsar möjligtvis inte in i den kategorin för tillfället. Men shit the same, så här ser det ut i vecka 21, den osminkade sanningen. Drog på mig en kofta variant längre och tjockare ovanpå eländet så lite bättre blev det än vad bilden visar.

Allmänt | |
#1 - - Carin:

Kan ju glädja dig me att jag iaf inte kommer i mina jeans som jag hade innan jag blev gravid. Får dom liksom inte ens över höfterna!!

De ser ju iaf ut som du får på dig dina jeans även fast du inte kan knäppa dom. Alltid något så här en tisdag! ;)

#2 - - Sofie:

Man får väl vara glad för det lilla då ;-)

#3 - - Sabina:

Tycker du är jättefin!!

#4 - - Sofie:

Gulle dig!!!! :-)

#5 - - Julia:

Nu vet du va bloggen heter, finns film från skara och från träningen i dag.



Anmält o klart till jönköping förövrigt, du ska bara tänka på att ta med kameran ! ;)

Upp