Motig måndag!

Fattar inte vad som hände igår kväll. Sommartid är min favortitid. Nu ställde dock kroppen in sig helt fel, totalt fel, katastrofalt fel påallvar. Var dödens trött efter en dag med som läktarryttare på drssyrtävling och sedan stall. Så pass sliten så att jag försökte sova en stund på sena eftermiddagen. Lyckades dock inte med det projektet eftersom bullterrierdonnan fick för sig att hon skulle ha ett överskottsenergi-damp i min säng. Släpade mig med blytunga ben runt elljusspåret med henne. Tror att det var där jag failade totalt för efter spåret var all trötthet som bortblåst. Pigg som en lärka, på riktigt fanns inte tillstymelse till sömninghet. Inte ens vid halv två i natt. Ni kan ju gissa hur jag kände mig nyss, vid halv sju när larmet gick ..... Suck, det blir uppförsbacke idag den saken är säker.

Allmänt | |
#1 - - Mikailmathea:

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

Upp