Snabbt som fasen

Tvungen att pausa hjärnan lite från samtalslistan nu. Sitter i telefon konstant, headsetet kommer troligen bränna fast i örat inom kort om jag inte tar en snabb rast. Här kommer min + och - från gårdagen och morgonen!



+++++ på den boken!!




Tyvärr måste jag ge ett av mina favorit-schampoon -----
Hela familjen har drabbats av mjällattack från helvetet efter ett par dagars användning. Anar att det är torr, torr hårbotten och inte riktigt mjäll men förjävligt är det i alla fall. Nu får vi dränka huvudena i balsamet för att inte se ut som hemlösa skabbmänniskor typ. Välj med andra ord aldrig deras blåa schampoo!!!!



Nästa gång blir det Syoss för dry, brittle hair den gröna!! Som får  +++ + ett halvt +



Så kom den då tillslut, tidningen som ska försöka konkurrera med Bioenergi.
Kan inte betygsätta den då jag inte har läst hela ännu men layouten får vilken grafiker som helst att börja tänka på självmord typ.... Fick även veta från säker källa att annonsörerna har fått vara med gratis .... säger en del om seriositeten. MEN min sambo har läst den och enligt honom så finns det en del guldkorn på redaktionell yta så jag får väl ta den som kvällslektyr innan jag ger den + eller -

Nu tillbaka till samtalslistan!!!!

Ha en härlig onsdag alla!
Allmänt | |
#1 - - Sanna:

Jag fick också torr hårbotten av det schampoot. Ska kanske hitta ett annat.

#2 - - Sofie i San Francisco:

Använder också den Tresemme!

Upp