Texas - Bloggen fick oväntad vila ...

under de två veckorna jag var i USA.



Hade en tämligen splittrad "verktygslåda" med mig på resan. En iPhone, en SE Satio, en Samsung Galaxy Tab och såklart systemkameran. Ingen var så himla smidig ihop med bloggen och för övrigt så hade jag inte nät heller hela tiden och när jag hade det så hade FB första prio, snabbaste sättet att få ut maximal info helt klart. Så det här blir ingen riklig reseskildring. Ni som är intresserade kan gärna kika på de bildtexter jag har lagt in i albumet istället, här klickar ni då: ALBUM TEXAS

Du kan dela det här albumet med valfria personer genom att skicka dem den här offentliga länken:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1926763322111.2112510.1033006881&l=a79d4a5811

Ber om ursäkt till erfarna bloggläsare för denna övertydlighet men just nu behövs den av olika anledningar, ha tålamod och förståelse tack ;-)

Att sriva blogg i efterhan dom en resa som innehöll minst tre nya inlägg per dag är helt omöjligt. Jag har försökt att maximera kommentarerna på bilderna istället.

Att komma hem till Sverige är som alltid helt jävla enastående underbart!!! Varför åker man bort? Ehhmm grymt, grymt så har jag redan börjat småtänka på en till till Texasresa faktiskt, troligtvis det häftigaste jag har varit med om. Jag älskar värmen där men ... att kasta sig mellan AC-aggen känns sådär faktiskt, samtidigt uppväger ju allt annat där just det så summan av Texas blir oslagbar! Första stället Bebis ska till i alla fall, den saken är klar!

Och apropå just den lilla detaljen så har jag ju rest runt där ganska så gravid, det har funkat utmärkt och den växte fint både bebisen och den yttre fetman kan jag tänka mig ....


Bebis på tillväxt i Houston


Bebis på tillväxt i Texas - Huntersville tror jag - mellan Houston och San Antonio i alla fall

Och nu när jag har landat ordentligt här hemma så har jag badat och frissat min stora fyrbening oxå. Peppar hämtade vi såklart redan när vi var halvdöda av jetlag så hon har det bra och sover i sköna täcken i soffan här.

Allmänt | |
Upp