Jorasattde ..... MILF känns tvåtusen år bort ;-)

Eftersom jag känner mig hyggligt fet efter graviditeten, vistelsen på sjukan och nu är satt i lite pausläge med bebis, så tänkte jag att jag i alla fall kunde piffa till något på mig själv. Det blev håret som drog kortaste strået där är jag rädd ....

Först ville jag slinga lite spontant ....



Vilket resulterade i att jag såg ut som en sämre tecknad grävling ....

Efter det har jag funderat ett par veckor och idag bestämde jag mig för att ta tillbaka mitt bruna hår.
Valde lite diskret gyllenbrun med reflexer. Ångrar mig nu bittert att jag slängde förpackningen för då hade ni fått se vad som utlovades och vad som blevs ..typ



Gyllebrun med reflexer my ass säger jag bara!!!!
Ser mer ut som en sämre variant av Lady Dahmer



Summa summarum är jag nu förutom lönnfet och trött med sprängande bihålor även ILLRÖDHÅRIG

TACK O GONATT

PS. Till min älskade unge som inte fick egen plats i det här inlägget --
Jag kommer att finnas för dig så länge jag lever, lyssna på dig, hurra för dig, skratta eller gråta med dig, skydda dig med mitt liv, och ganska ofta tala om för dig saker du inte vill höra. Jag kommer att älska dig för evigt, kanske mer än någon annan för jag är din mamma.

 

 

Allmänt | |
#1 - - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

Åh, men jag tycker nog allt att du är snygg i rött! :)

#2 - - Hilda:

Snacka om stopp sklylt.. mohahaha

Upp