Tomtar, bajspåsar och storm

Städning och tvätt i fredags. Olof fick vansinnesutbrott på våra påslakan som inte har de där två håler längst upp så att man kan skaka in täcket lite smidigt. Han löste problemet på sitt eget, effektiva sätt ....



Jag tog tag i julpyntet from hell. Avskyr att julpynta. Enda gången det är mysigt är veckan innan julafton och sedan vill jag ha bort skiten helst innan annandagen. Nu blev det i alla fall stakar och stjärnor eftersom det var 1a advent och allt. Charmigt med storm, regn och 10 plusgrader btw.



Själva tomtepyntet lär få ligga i lådorna i förrådet ett tag till



Oskar har magtränat under våldsamma protester
(nej, han kunde inte ramla ur soffan, jag har trots allt lite koll ;-)



Sedan kunde vi konstatera att hans roligaste leksak av alla var en hundbajspåsen .... say no more



Peppar och jag hade kvalitetstid i soffan halva lördagkvällen, det var välbehövligt för både henne och mig. Blir inte så mycket mystid längre





Vi tog även en svajig 1a adventsprommis

Allmänt | |
#1 - - Hilda:

Vad bra att du har koll på lilla O.. Jag har noll koll när det gäller min som du märkte.. hahaha.. Fast kan ju hända även den bästa... Mys med peppar från mig med..

Upp