Mitt liv

Nu kan det bli ordning här igen. Prioriterade om en del i livet och månadsbetalningarna. No more digitaltv, får duga med de 19 kanaler som ingår i antennutbudet. Sen sparar ju tusen spänn i månaden på att ha flyttat hästen så summan blev att jag kunde köpa en ny Mac Book Pro! Älskar den! Ska bara strukturera upp allt innehåll som kopierats över samt hjälpa mitt stackars iPhoto som håller på att kollapsa av alla bilder och filmer.

Kommer inte ihåg vad som hänt sedan jag blev datorlös men här kommer i alla fall en liten bilduppdatering. Nu tittar jag på Outsiders om folk som vill leva som grottmänniskor och då kändes det här inlägget ganska så fel. Tänk att ta med sig hela familjen, sälja allt man äger och har och bosätta sig mitt i de värmländska skogarna utan el och vatten?!!! Inget för mig



Oskar har varit på KSS och fixat bråcket




Glad som en solstråle



Trött med syrgas på uppvaket



Sen drog han Laban & Labolinagosen över nyllet och sov vidare



Ambra o jag var nere vid sjön o blivit livrädda en sväng



På sjukhuset fanns det barn som hade spöken under sängen......



Jag har insett att jag kanske inte behöver köpa fler stöd-pins ...



Har insett att verkligen allt kan lagas med silvertape



Oskar har myst med favoriten Sabina ute på Lycke en sväng



Jag har haft nervsammanbrott av att behöva klippa det här pyttenaglarna, lika nervigt varje gång



Sedan upptäckte vi att alla stadens statyer hade fått nya kläder .... hurtiga konstnärer i den här stan
Allmänt | |
#1 - - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

Inte köpa fler stödpins? Du är ju inte uppe i min klass än ;)

Upp