Sådant man gör här hemma

Här eldar vi, det är sådant man gör när man bor i hus på landet och så ....

MÅSTE flytta från stan känner jag. Oskar behöver en tomt, en eldande morfar och moster ivrigt på hejade av min pyroman till sambo och en gräsmatta att loyda runt på. (Kanske bör tillägga att jag själv oxå har en sjuklig fascination för förbränning..... jobbskada?)





Sedan kom ju Olof och jag överens om att Oskar aldrig skulle bli bortskämd när det gällde sovandet .... så när bebis  somnar i mammas duntäcke så är det helt icke-bortskämt att man som bebis läggs ner i detta täcke i sin egen spjälsäng ....



Jupp, så lever vi och vi skiter i genusdebatten. Han är en han och han bryr sig inte det minsta om i fall täcket är blått eller rött, dessutom var det mitt täcke! Lady Dahmer må ha sina åsikter och jag gillar henne stort men jag kommer fortsätta delge bebis våra sängkläder oavsett färg.
Allmänt | |
Upp