Sömnig, randig fredag o bättre lördag

Hade en så himla bra blogg på gång igår. Hela texten var faktiskt helt klar i tanken. Sen kom det ett samtal emellan, ett sådant där samtal som bara gör mig skitförbannad! Så fredagsbloggen gick i graven tills idag när jag blev på bättre humör.

Igår var annars en himla skön dag, så här trodde jag att mammaledighet var varje dag innan jag blev mammaledig själv. Oskar, jag och Peppar hade riktig kvalitetstid flera timmar, en aktivitet helt i bullterrierns smak.







Efter slappandet tänkte jag att morsan skulle piffa upp sig lite och eftersom jag vägrar lägga flera tusen på frisörbesök så blev det som det blev.... ser ut som en korsning mellan grävling och tiger i skallen nu.... tur att jag har mitt på det torra och att barnet är gjort för några fler lär det inte bli så länge jag ser ut så här ;-)



Idag hade vi en lite mer aktiv och roligare dag förutom att jag råkade skrämma halvt ihjäl min son. Tog en rejäl sväng på stan hela familjen. Lämnade hem Peppar i halvtid och körde ett race genom affärerna. Shoppade en Barnkammarboken-CDskiva så nu har vi rockat lite här hemma. Skippade dock den här boken .... :-)


Allmänt | |
#1 - - Matilda:

Hej;) Min mail är



[email protected]



Kram

Upp