Uppdatering från skitdator

Inte mindre än två Mac Books Pro har gått i graven på en månad. Helt sjukt. Den ena sabbade jag och Oskar och Peppar genom att dränka med vätska och den andra havererade på egen hand - invalid error var det sista den spottade ur sig innan den svartnade ..... Hela mitt bildbibliotek samt alla nya foton finns nu endast i min iPhone och på en extern disk som den här skitdatorn inte accepterar. Fattigt med redigerad och fixade foton med andra ord.



Oskar är opererad för vattenbråcket och mår fint. Solstråle på KSS hela dagen i torsdags.



Peppar mår bra men är som vanligt, det vill säga lat och seg så att min tålamodsnivå prövas hårt vid varje promenad.

Ambra rids av Eva och verkar vara hel och fräsch. Jag åker dit och missbrukar mina glanssprayer då och då ;-)



Idag är det lördag och vi får lite släktbesök så nu är det dags att sätta fart och fräscha upp oss. Ha en härlig lördag!!
Allmänt | |
#1 - - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

Dags att ge upp Apple? ;)



Åh så stor han blivit - lilla sötlöken! :) Vad synd att jag missade er, hoppas att ni kikar upp någon annan gång framöver :)



Kram C

Upp