Härlig start på veckan

eller kanske inte egentligen, men en härlig avslutning på en måndag i alla fall. Grillkväll med två bonuskids hemma och en numera glad bullis. Hennes "tjej-grej" ett par gånger per år resulterar alltid i en djup depression efteråt. Idag har deppet hävts upp tack vare Johans envisa aktivering och Julias medhjälpande till aktiv lek på kvällen, tack!!



Ovan försöker Johan att få Peppar att agera som ett fyrspann, det gick så där men kul var det tydligen.



Sedan longerade Johan Peppar, hon sover skönt nu ....

Gulligaste sambon hade investerat lite i relationen idag oxå, han leder med 3-0 just nu. Dags att jag skärper till mig! Han fixade både blommor, rött vin, gott humör, grillkväll med kidsen och en trevlig TV-kväll, tack älskling.





Ambra fick sin njutning i form av naken-rullning i vårsolen (synd att iPhone inte går att zooma med, eller kan man det?? tips tack!!) Kvalitén blir sjukt mycket sämre än med min gamla Sony Ericsson, surt eftersom jag uppskattar fotot mer än annat .... nog gnällt. Ha en underbar kväll ni oxå, jag ska gå och äta grillat nu och sedan slänga mig i närmsta soffa med dubbla täcken.



Allmänt | |
#1 - - olof arkelöv:

Ledde solklart tills HV spöa Djurgården. Nu ligger jag på skitlistan igen. Djävla HV!

#2 - - Sofie:

Du ligger fortfarande på pluslistan darling!!!

Upp