Glömde bloggen och Idet

Fick så jäkla bråttom i morse så jag bara klappade igen datorn utan att publicera, klant!

I alla fall så hade jag funderingar om ungefär exakt hur jävla översnöat det är ute på Idet nu? Funderar också på hur elementen står? Funderar på frysrisk? Ser framför mig hur vatten sprutar i kaskader genom sönderfrusna rör och jag får betala en helt nytt stuga ......



Pratade med hyresvärden för ett par dagar sedan som vänligt upplyste mig om att det var som att köra in i en 1,5 meter snövägg. Vilken jäkla tur att jag inte följde min impuls igår kväll och körde upp då, ensam och kolmörkt och fastkörd utan mobiltäckning, DET hade ju verkligen varit lyckat!!

Hur som helst är jag glad över det fattade beslutet att vi ska bo i stan, kanske, kanske (hoppas, hoppas ;-) har vi kvar Idet som hideaway. Kan vara mysigt på våren, sommaren och faktiskt även nu när man fått fart i kaminen. Vi kör ett "vintertestbo"  i helgen tänkte vi om vi lyckas skotta fram stugan bara.

Allmänt | |
#1 - - linnea aktanius:

du är aldrig jobbig :D

Upp