GOD JUL!



En ovanligt fridfull start på denna julafton kan jag säga. Vaknar av kaffe på sängen av snälla sambon, kikar ut i vardagsrummet och ser den praktfulla granen tindra, barnen sover så sött, jag kryper upp i sängen igen med kaffekoppen i högsta hugg, datorn i knät och Peppar snusande brevid. Lugn känsla i magen och njuter av att slippa ta mig fram med kollektiva färdmedel en dag som denna.

Snart ska vi bege oss till stallet och önska världens bästa hästar en riktigt god jul också, blir ingen hundraproncentig julkänsla utan att få mysa med en kuse en stund också. Massor av äpplen och kramar ska de få båda två. Bestämde mig nyss för att Ambras julklapp får bli en ledig dag med bara pyssel och mys, ska jag klämma in ett ridpass också så misstänker jag att min lugna magkänsla kan utvecklas negativt så jag släpper den tanken. Har verkligen bestämt mig för en fridfull och ostressad julafton i år.

Ha en härlig julafton alla underbara människor!!!


Bilden är lånad från bulliebompa.se, klicka på den för att komma till trevliga bullterrieruppfödare. Vem vill inte  ha en bullisvalp under granen med en röd rosett till nästa jul??
Allmänt | |
#1 - - Christine:

God Jul på er allihop! Hoppas ni får en skön helg med mycket ledighet! kram kram// Christine

Upp