Blir inspirerad av alla goa´bloggar

Den här riktigt träliga måndagen får i alla fall en lite gyllene avslutning när jag slukar "mina" fina och roliga bloggar. Tack alla ni som orkar och får till det med bloggandet varenda dag och vissa av er flera gånger per dag. Det är otroligt inspirerande!!

Så ....... en vacker dag kanske till och med jag har någonting att berätta förutom att jag har jobbat, ätit, gått med hunden, jobbat, fikat, jobbat, varit i stallet och nu ätit igen ....... så trååååååååkig måndag. Avslutades med ett skitkasst dressyrpass med Ambra, jag red som skit och hon var rätt så ointresserad av en ryttare som rider som skit kan man ju säga.

Tack till bästa sambon för att han försöker!!

I min lilla blogg-samling ligger bland många andra dessa två beundransvärda tjejer, tycker att de är modiga, snygga och otroligt duktiga!

Denize

och

Becka
Allmänt | |
Upp