Oredigerad sanning, pytt i panna och tjatig bullterrier

Kör en liten koll på bilderna från privatmobilen. Alla bilder är helt oredigerade, vad tycker ni? Håller den måttet? 12,1 megapixlar står det på den så den är säkert fiiiiiin. Vet inte om det är jag som fokuserar kasst eller om mobilen inte skärper upp det som jag vill skärpa upp men, men så här blir det i alla fall. (alla bilder i detta inlägg är från mobilen)







Sitter just nu med kvällsmaten framför datorn och bloggar. Alla i den här familjen vill äta på skumma tider, Staffan käkade för en timme sedan, jag äter nu och Olof kommer troligen äta om två timmar, trevligt att ha gemensamma måltider ;-) Det bli så ibland helt enkelt när alla jobbar och fixar o tränar o grejar på olika tider.

Är så grymt nöjd med senaste numret av tidningen! Det känns ju smått sjukt att se fram emot att få tidningen i brevlådan när man har jobbat med den i en månad, levt med den, sovit med den, korrekturläst den, researchat fram den, letat bilder som en dåre, skrivit, mailat, pratat med alla känns det som.

Sen, nu när den äntligen kom i tryckt version så infinner sig en känsla av nöjdhet, mycket nöjd faktiskt. Det är en skön känsla, mycket skönare än den gången jag upptäckte två grymt hemska misstag när den redan var tryckt och skickad ........



Nu sitter Peppar med den här blicken brevid mig



Det är nu jag vet att det är dags för LÅNGPROMENAD! Det lilla äcklet ville inte röra sig alls idag, har dragit/stått med henne på promenad tre gånger redan idag men då var det för varmt tydligen. Nu jävlar ska det gås säger hon nu, tack, tack för det. Nu vill ju jag gå och sova ........

Ha en skön kväll alles!
Allmänt | |
Upp