Vill man ha en telefon eller en kamera eller en dator? Eller allt i samma?

Och sedan jag kom tillbaka från kvällsgrejen med Peppar så hade dessa lagt in sig i den mest älskade fotomobilen.





iPhone i alla ära men fan vet om jag inte hellre skulle valt Satio om jag behövde välja, eller vi kan ju säga så här; fick en ny telefon på jobbet, en iPhone, du vet en sån som alla vill ha ... mmmm, okej nice ..or? Ingen täckning med 3 överhuvudtaget här, telefonen sög i sig 800 mailkontakter från Macen och det blev mina Kontakter. Om jag nu inte vill ha 800 kontakter i mina Kontakter, hur fan gör man då? Min gamla SE-mobil var grymt mycket smidigare eller så är det jag som blir gammal sååååå snabbt.

Köpte mig/oss en Satio på grund av flera anledningar. ust nu har jag den för att kunna bli nådd och för att fota o filma med. Kommer troligen vara den som vi sänder live ifrån nästa vecka..... vi får se, iPhonen är reggad och klar för livestream men med skakigt resultat så Satio kan säkert slå den även på detta. http://bambuser.com/channel/samuelsson



Allmänt | |
Upp