Ambra

Hältan på höger fram försvann efter skoningen, hoven var så kall och fin. Kul! Klädde på oss munderingen för skogstur mitt i älgjakten och skuttade glatt upp. Skrittade 100 meter och insåg att någonting var väldigt, väldigt fel. Tillbaka, gåendes, in i ridhuset, visa upp för Hanna som direkt utbrister "OJ, sluta trava, hon är minst 3-gradigt halt" på VÄNSTER fram!!!! Här började kampen med mobilnätet vid stallet, ringde hovslagaren - han ringde upp men jag hade ingen mottagning så det kom ett sms istället efter 15 minuter - jag sprang omkring som en yr höna över hela gården och letade efter THE mottagnings spot! Ringde igen, han ringde upp ..... i min samtalslista finns reggat 11 samtal till hovslagaren.... Jävla 3!!!!!! Han åker dit nu på morgonen i alla fall, jag åker till Skara och sätter mig i möte 08.00, fan också vad saker strular.

Allmänt | |
#1 - - christine:

Hej! Låter som hon är drabbad likadant som min Quinton...Vet inte hur många gånger hovslagaren har varit och skurit upp hovbölder på honom den här hösten. På alla 4 fötterna!

Upp