Omgörning och uppgradering av lgh till 2.0 typ

Fredagen började med en nätt lite biltur till Örebro. Här bor vår mediabyrå/reklambyrå som ska göra om tidningen inför nästa år. Jag har inte fattat hur många delar det finns i en layout kan jag säga. Trodde i min enfald att det var så enkelt som rubriker, brödtext, mellanrubriker osv .... sen att man tydligen kan trolla med avstånd, bildinstruktioner, olika typsnitt och storlekar och färgpaletter i oändlighet hade jag liksom inte tänkt på. Jäkla tur att "min" Malin kan sånt!!



Blev glad och alldeles inspirerad av omgörningsgenomgången så jag bestämde mig för att uppgradera våningen i stan till version 2.0 på vägen hem. Eftersom jag bara hann flytta in innan jag flyttade ut alla mina grejer för att nu ha flyttat tillbaka så har det vatrit lite skum möblering på våra boenden. Planen nu är att samordna oss till lägenheten igen, så som det var tänkt. Ibland blir det tydligen som man har tänkt sig bara det att det tog lite omvägar den här gången ......



Biblioteksdelen fick nya gardiner, eller fick gardiner kan man säga, det har varit öde här. Nästa steg är att få dit alla böcker, lite fattig bibblanstämning utan böcker ;-)


Nya gardiner köket blev reducerade till en gardin (den andra hamnade typ i diskstället ....)


Och så lite förvaring för mina hästkläder (har en tendens att dekorera badrummet med diverse hästplagg som jag vill ha nästa dag oxå ..... ;-)


Nu RUSA iväg, ponnytävlingsdagen drar igång om exakt 15 minuter!!!!!!
Allmänt | |
Upp