Smart sthlmstjej, höstfix och mysbrasa till helgen!

Veckokvällarna har gått åt till röj och fix i huset. Olof har stått för fixandet och jag för röjet känns det som. Så fort jag har närmat mig en färgburk så har det blivit totalklet överallt, avslutade målning av stora rummet genom att trycka röven mot väggen när jag flyttade bordet .... fint rumpavtryck blev det, behöver ingen tavla på den väggen .......



Nästan färdigmålat, till höger syns den fina oranga nyansen som var innan. Kaminen kom igår också, ska kopplas in idag så till helgen kan det bli lite mysbrasa! Ska klura på lite ommöblering också, ser skumt ut när kaminen och TVn står brevid varandra.



Gräsklippningen stod dock undertecknad för. Även jag som var envisast i världens och monterade isär den fast sambon hävdade att den var omöjlig att fixa. Stockholmstjejer fixar det mesta säger jag bara!! :-)



Allmänt | |
#1 - - Josse Esping:

Vad fint det blir!! Mysigt med kamin.. och rumpavtrycket sätter ju en personlig prägel på väggen. ;) Kram Josse

Upp