Helvetessöndag

JAG HATAR ATT SORTERA PAPPER OCH BETALA RÄKNINGAR!!

Sådär, värsta agressionen utagerad redan i rubriken. Känns skönt!

Har suttit i 6 timmar idag och försökt få någon typ av ordning på alla papper, räkningar, försäkringar med mera. Blir vansinnig på Försäkringskassan och jag misstänker att de flesta som har skickat räkningar till mig också kommer att bli rätt sura. Får man 10.000:- i "lön" på två och en halv månad så kan inte alla räkningar betalas helt enkelt. Under depp-sessionen med ovanstående har jag nu kontaktat samtliga inblandade, skickat arga mail till vissa, förklarande och ursäktande mail till andra samt lyckats ta mig in på Mina jävla Sidor på Fkassan. Ni ska inte tro att EN ENDA uppgift finns registrerad trots att jag har skickat papper i drivor till dem sedan 8 juni. Intygen från Neonatalen som berättigar till ersättning har jag kopierat TRE gånger och de finns ändå inte där.....?!! Utbetalningar 0, rätt till ersättning 0 osv osv 0 på alles. Inte ens den vanliga föräldrapenningen finns registrerad trots att anmälan gjordes på tre-fyra månader sedan. Vad är det för folk som jobbar där egentligen????

Ja, ja nu har jag i alla fall gjort allt jag kan i dagsläget. Efter dessa mycket oinspirerande timmarna så är jag helt slut både fysiskt och psykiskt. Ryggen är knäckt på mitten och hjärnan överbelastad. Så nu blir det en skitvarm dusch, morgonrock, soffa och totalt bebismysande till Wallander innan det är sovning som gäller. Borde sova typ nu men jag är överspeedad efter att ha blivit så upprörd..... ovärt eftersom jag inte kan göra någonting åt skiten men ändå

Allmänt | |
Upp