Världens bästa bullis

NU fick vi äntligen lite riktig kvalitetstid Peppar och jag, ensamma, på stranden. Fördel när man är där i regnväder att man kan röja loss lös och ledig som man vill. Peppar gillart järnet



Så där så! Så här breddar en riktig bullterrier när det är stora byten på gång ;-)



Konstigt att en bullterrierrastning kan känns som en extrem lättnad/avslappning. Blir kanske lätt så när man har suttit fast med groda på magen hela dagen. Hjärnan är fullmatad av usla TV-serier och i eftermiddags blev jag mest irriterad på hundviskar-programmet med Caesar Milan, ALLA hans case är ju folk som går ut med sina hundar max 1-3 ggr per VECKA! Vad fan väntar sig folk? Klart att hundarna för störda beteenden.

En sak som gjorde dagen lite mer solskensaktig mitt i allt spöregn var uppgraderingen av Oskars garderob!! Kolla in det här



Allt till vänster, fram till de randiga grejerna är ett megafynd från FB-gruppen Beg.barnsaker i Skaraborg. 100:- för alles!! De andra superfina grejorna till höger är presenter från kusin med familj i Sthlm - ni är snällast i världen! Blir första besöket när Oskar kommer med upp till stora staden.

Den här overall/påsen/vinterklädet är det gulligaste jag har sett!!



När jag kom tillbaka från min lilla strandpaus så var Oskar som gulligaste bebisen i världen. När pappa kom hem hade jag ju försökt allt hela dagen och bytt och trixat med mat, burit, sjungit, gungat, vänt, pussat, bytt och läst högt från mina mail och nyhetssidorna för att hålla honom sysselsatt. Efter allt det så sov han tillslut FYRA timmar, under den tiden sov jag 45 minuter eftersom jag trodde att han skulle vakna när som helst plus att telefonen ringde hysteriskt. Kanske var det så att det var pappasaknad eller så var det som Olof sa: Du har ju lovat grabben en ponny om han är snäll och jag har lovat honom modelljärnväg, vad väntar du dig?

Nu sitter han i alla fall här med mig och bloggar, nöjd som fasen



Fast man blir jäkligt trött av allt internet-TJÖTANDE säger Oskar



Ha en härlig fredagkväll hörrni!!
Allmänt | |
Upp