Vi dansar rumpdans idag



Olof kör rumpdansen vid spisen med Oskar idag

Annars har vi kört nackövningar i köket med farsan



I övrigt så har Oskar o jag o Peppar haft en vanlig mammaledighetsdag. 04-matning (Olof fixade 07-käket) (där någonstans ska jag hinna vakna, springa ner o kissa hunden, fixa till mig och klä på mig. Är ju smått komig efter 04-passet) innan  10-matning och badning och bytning sen är det bara fullt ös ut på promenad mellan 11-12 ca. Sen är det matning igen vid 12 (tydligen!!! ska äta 13 men var galet hungrig direkt när vi kom in så min frukost fick vänta till 12.30) Sen var det köksröjning och tvättning av dregglisar (finns aldrig nog av dregglisar)

Han grejar lite på eget sätt i vagnen med sina pryttlar. BVC har sagt åt oss att han ska ligga mer på sin vänstersida. Jag vet det men han somnar ju bara åt höger och äter gärna åt höger oavsett vilket håll vi matar honom från. Nu kör jag på tipset "lägg alla leksaker på andra sidan" det går ju skitbra som ni ser .....



Nä nu blev det slutbloggat för nu vill Oskar lyssna på musik, Det gåtfulla folket och Majas visa är favvos (mammas favoriter)

Hur eller hur så grejar vi än och maten står på spisen och tvätten är tvättad och hunden är gången. På nåt sätt har dagen gått ihop ändå

Ha en skön kväll
Allmänt | |
Upp