Sjuk sysselsättning

När man ligger sjuk så blir man lätt jäkligt uttråkad. Jag fastnar i slösurfande på diverse intressanta och ointressanta hemsidor, hemnetknarkar lite, har sjuklig kontroll på FB, blir glad när mailen plingar till (ljudet som i vanliga fall får mig dödligt stressad), läser mängder av bloggar, förundras över en hel del saker och försöker skapa lite koll på vad som är modernt på klädfronten. Eftersom jag är totalt ointresserad av mode så är sådana här tillfällen ganska så bra för det ger mig en möjlighet att vänja mig lite vid moderniteterna. Kommer väl i alla fall bli som vanligt i slutänden antar jag, jeans, t-shirts och munkjackor .... kul tjej. Hittade dock lite snygga bikinis, tunikor, klänningar med mera på inget mindre än hyperexklusiva Ellos. Bra gravidgrejer i alla fall, tänker knappast investera feta pengar i kläder som ska användas en säsong.

Ett plagg som jag definitivt aldrig kommer att sätta på mig är i alla fall OnePiece-kläderna!!!
Såg en tjej på stan här om dagen med en sådana här på sig ...... är det bara jag som anser att det ser ut som en förvuxen bebisdräkt?? Vem fan tänder på en kille i sparkdräkt??? Det ser ju helt sjukt ut!





Kontentant av mitt sjuksurfande blir väl att jag i alla fall vet vad jag inte ska ha på mig i vår/sommar.
Allmänt | |
Upp