Ett helt äventyr i html-kod, inte min starkaste sida ska erkännas..

Blir totaltrassel när man försöker designa om i blogg.se mallen. Ni får uthärda med alla olika storlekar på texter med mera tills jag orkar ta ett omtag här. Funderader ett tag på att gå tillbaka till min gamla riktiga hemsida men sedan kom jag på vilken extrem ilska jag byggde upp av all väntetid i bildhanteringen där, så nu har jag en snabb men ganska ful blogg istället .... Lite skoj var det att kolla igenom http://www.freewebs.com/superbullterrier/ -sidan nu igen, var hundra år sedan jag kikade där känns det som, jäklar vad jag var engagerad på den tiden!!

Den nya headern skulle ju egentligen ha legat överst på sidan, gått hela vägen ut till kanterna och sen skulle ju den fula extrarubriken raderas också men ..... en annan dag då kanske......


Allmänt | |
Upp