Söndagsavslappningsaktiviteter

Morgonen med Macen och Peppar.
Både hon och jag laddar bäst i sängläge.
Hon solar och jag surfar.
Då har vi redan blivit serverade kaffe och morgonkäk av bästa sambon/hussen.







Jag hade laddat upp perfekt för ett långt elljusspår idag.
Peppar hade inte gjort det lika bra ....
Vi blev varvade av en tant med rollator
Sedan stod hon mest som nedan och tjurade
Värdelöst att ta med henne på harmonisk promenad. Mitt blodtryck skenar av irritation ...



Lämnade den tråkiga fyrbeningen hemma i staden hos husse och drog ivär till min stora stjärna.
Blir lika glad varje dag jag träffar henne, hon är så jävla fin den kusen!
Idag fixade Sabina manikyr på henne och sen var det bara mys och gos och karameller.
Galaxy däremot fick en liten lektion i start-stopp-sväng i gräspaddocken.





Försökte ta en av de sedvanliga sidobilderna också, lite knivigt att hålla i kusen och
fota hela härligheten samtidigt bara ...









Hade egentligen tänkt mig en hemma-projektsdag idag med byten av gardiner, dammsugning och skurning. Blev vänligt men bestämt nedröstad av sambon med hänvisning till graviditet och blodtryck, hade förträngt den detaljen för ett tag där. Nu blir det soffhäng med sambon, hunden och Elitloppet.

Ha en skön söndag!
Allmänt | |
Upp