Ambritt, Atkins och Arg bebis

Igår red jag för första gången på fem månader. Skön känsla, lugn häst, perfekt underlag och helt enkelt en stressborttagare. Härliga Ambra!



Jobbar vidare med min krävande vän Atkins. Synd att vågen hemma är trasig men det kanske är lika bra, man tappar lätt motivationen om man inte ser skillnad varje vecka. Iofs gör man det med den här dieten när man har mycket att ta av, vilket jag har efter graviditeten, detta avtar dock ju mer man närmare sig sin idealvikt och då gäller det att ha självdisciplin av bara h-te....

Dessvärre blir det ganska konstiga matkombinationer när man inte har orkat handla på ett tag ... nedan frukosten för dagen ;-)



Känns som att det här kan bli en lite påfrestande dag när Oskar verkar vara på mindre bra humör om jag uttrycker mig milt



Det kan bli lite tid över för stallaktiviter idag också men bara om bebis lugnar ner sig en aning och om regnfanskapet lugnar ner sig. Jäkla skithöst så här långt!! September kan ju vara helt underbar men i år verkar det mest bli träskväder ..

Ha en skön onsdag hörrni!

PS. GRATTIS BÄSTA SABINA PÅ 25-ÅRSDAGEN :-)
Allmänt | |
Upp