Oskar

4365 gram
53 cm

och två hemska vaccinationssprutor idag

Läkarkontrollen var utan anmärkning rakt igenom men .... han hittade ett bråck i ljumsken. Måste med andra ord in till KSS och operera det så snart som möjligt. Gör tydligen jäkligt ont. Får galet dåligt samvete över att jag inte har sett det (men har ju inte BVC sett heller) och nu varje gång han skriker så tror jag att han har smärtor av den högsta graden på grund av bråcket. Hade jag inte vetat om det så hade jag varit som förut och Oskar hade haft sina snabb-lip, men nu känns det bara som barnplågeri när jag vet om det och inte kan göra någonting åt det. Hoppas att det går snabbt som fan att få en op-tid på KSS.

Tyckte att han var värd lite extra idag när han hade varit så himla duktig hos doktorn och med sprutorna (som denna gång togs på ett helt annat sätt, bättre sätt!!) Istället för bokmärken ............



Allmänt | |
#1 - - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

Det översta är ett så kallat HDR-foto (High Dynamic Range), ett foto där man sätter ihop tre (eller fler) olika exponeringar till en exponering för att få med alla olika detaljer. Om man tar bara ett foto kan kameran inte få med allting - antingen kompenserar den för mörkt eller för ljust och då förlorar man alltid detaljer. Det där fotot är dock redigerat i "surrealistic" - man kan också sätta ihop till mer "normala" foton ;)

Hälsa tillbaka! =)

Kram C



Ps - håller tummen för att ni får en tid snart!

Upp