Paus eller slut?

Undrar om min förkylning bara har tagit en paus idag eller om den verkligen är slut. Misstänkt med värken från pannan, över ögat och ner mot örat... brukar sluta med både bihåls- och öroninflammation på mig. Hur som helst så kändes det riktigt okej i morse så jag drog igång i vanligt tempo. En morot och ett glas citronvatten sen promenad med hund och bebis, lämna hunden, ut i torghandeln tillsammans med Oskar där vi gjorde finfina fynd på Alfonskläder och snutte med döskallar på, hela kalaset för ynkliga 180 riksdaler, torghandel är bra!



Sedan strosade vi runt lite på stan i det fina vädret innan vi knallade hem och käkade både Oskar och jag. Någonstans här dök världens mest förkylda sambo upp från sovrummet så då fick han helt enklet jobbet att vakta bebis så att jag fick ta mig en sväng till Ambra. Eva hade lagt upp en så perfekt plan för hennes och Ambras skogsrunda idag, kollat kartor och väder och allt. Hästprojektet avlöpte fint enda tills kusen gick ut på gruset då blev den trebent, ingen sko kvar på höger fram. Skit oxå! Sen skulle Sabina rida Kurt och då blev prinsessan ensam i hagen en stund, jäklar vad fint hon visar upp sig när hon är lite upprörd. Sabina kom också ungefär lika långt som Eva, en sko fattigare där också, SUCK!





Lite tappade halsmuskler och lite större gräsbuk än vanligt men snygg är hon ju i alla fall.

Hepp, nu ska jag passa på att hinna duscha när Olof fortfarande är vaken och har lilleman. Har liksom inte kunnat pressa in det i schemat på två dagar så det börjar närma sig sanitär olägenhet typ .... ;-)
Allmänt | |
Upp