Vackrast i världen är hon i alla fall





Ny grimma, nytvättad med Yes, glansad med massor av spray, utrett tagel med mirkelmedlet från USA och klippt i manen som bästa Gustav Vasa. Halt är hon som fasen, ikväll kommer ny hovslagare och kikar. Vi hoppas på att det ger några svar. Annars blir det totalvila på lösdrift fram till våren och då är jag bra sugen på att betäcka henne med en liten hingst som ger skäckade avkommor. Tips någon? Förutom Vic Tim Rocket då, det är den jag hittar i Sverige som är homozygot.

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Så fin hon är med sin nya grimma!!!!

#2 - - Anonym:

Vic Tim Rocket är ju död så blir nog svårt.

#3 - - Sofie:

Trodde att det fanns fryst sperma kvar .... Kanske inte men jag vill ändå inte ha honom så det kvittar. Var bara den enda homozygota jag fick upp men nu har jag fått flera fina tips så det ordnar sig nog ska du se.

Upp