Konsten att placera en uggla

Det är ju helt makalöst hur mycket man lär sig av att ha en bebis alltså. Efter 18 år som heltidsarbetande har jag inte ens lärt mig hur man placerar en uggla, det är ju katastrof. Oskar lärde mig det på 5 sekunder. Ska börja anlita honom som coach i höst när jobbet drar igång igen tror jag.



Observera uggleliket på golvet bakom honom ....



Fint försök av mig att hålla honom inne på kontoret i alla fall. Funkade som sagt var i hela 20 sekunder in alles

Svårt att förstå att han för 8 månader sedan vägde 1215 gram och fick sola solarium för att hålla ordning på bilirubinvärdet (stavas?)



Ha en skön kväll alla. Själv ska jag jaga en gåstol inkl bebis, underhålla, aktivera, läsa, sjunga, bada och söva. Underbart jobb med tanke på hur det kunde ha gått!
Allmänt | |
#1 - - s p i n d e l t j e j e n:

Stavas alldeles som du skrivit ;)

Trevlig helg!

Kramis

Upp