Enformigt liv ger dåligt med blogginlägg

Tycker liksom inte att det finns då mycket att blogga om just nu. Oskar och jag lever vårt lilla liv och försöker hålla rutiner och tider vilket ibland är ganska trist. Förutom att laga mat, röja/sanera köket, bada barn, byta om på barn, städa efter barn, dammsuga och skura, rensa rabatter, klippa gräs och åka till Öppna förskolan så händer det inte mycket faktiskt.

EN enastående sak har dock hänt. Min underbara unge har fyllt ett år! Vem trodde att han skulle vara helt ikapp och friskare än de flesta när vi låg på neonatalen i fem veckor förra året? Jag tror knappt att det är sant. Älskade, finaste, bästa Oskar. Han förgyller varenda dag.







Sjukt segt modem nu. Ska skärpa till mig med bloggen, finns säkert någon myndighet eller värdelös leverantör att skriva om snart. Tex. uppföljningen av min anmälan till ARN mot Babyproffsen och Brio

Allmänt | |
#1 - - Anna:

Vilken fantastisk bild när han äter tårta. Hela ungen skiner av lycka! Grattis i efterskott på ett-årsdagen! Det är ju underbart att våra pytten hämtar sig så himla bra!

#2 - - s p i n d e l t j e j e n (och lilla Pyret i magen):

GRATTIS i efterskott O!! :)

Kram C

Upp