Härlig känsla!

Känns så fantastiskt bra att ha möjligheten att låta Oskar växa upp på landet. Känner igen min egen barndom i det han gör nu, vi växer upp på samma tomt han och jag, helt underbart. Han växer så kopiöst snabbt nu. För tre veckor sedan kröp han inte ens utan vara bara en lat liten slemapa som låg och gurglade. Nu är han helt plötsligt snart ett barn och inte en bebis längre! Kryper järnet, ställer sig upp mot saker och har lärt sig att ramla lite mjukare än platt fall baklänges, raklång .... Vi tillbringar dagarna ute så mycket som möjligt och nu tror jag att han börjar vänja sig vid gräset, han var livrädd för det första gångerna.









Krävs en del säkerhetsanordningar i ett tvåvåningshus där ytterdörren står öppen så fort det är sol.







Nytt husdjur har han skaffat sig tydligen....
Jag tyckte ju att Peppar o Ambra var bättre men vad har jag att säga till om?



Allmänt | |
Upp