Tacksam!

Har varit så jäkla ledsen över Peppar och alla jobbiga omställningar samtidigt som jag har slitit som ett as med renoveringen och haft Oskar 24/7 så jag har glömt bort att tacka alla underbara, snälla människor som har hjälpt mig genom allt och fortsätter hjälpa till. Dags för en uppryckning så här kommer ett bloggtack i alla fall. Alla kommer även att få en stor kram nästa gång vi ses!

TACK - Sabina för allt du har ställt upp med, stallplats, hundpensionat, transport av Ambra, leverans av mina däck, packande av mina hästsaker, ständig support genom mina totala sammanbrott och det största av allt - du räddade troligen livet på Oskar!! Hade inte du kört som en blådåre så kanske det hade varit försent. Jag står i evig tacksamhetsskuld till dig!

TACK - Kristina för att du har supportat och för att du kastade dig i bilen och kom och hjälpte mig med Oskar den där söndagsmorgonen när vi flyttade för sista gången.

TACK - Lena för allt stöd under lång tid och att du har orkat agera jourhavande medmänniska till mig när som helst på dygnet.

TACK - Hilda för att du funnits där hela tiden och för allt jag fick till Oskar. Det räddade renoveringskassan en del.

TACK - Johan för att du självmant erbjöd dig att börja packa alla mina och Oskars saker och montera ner möblerna. Plus att du åker omvägen till stallet och hämtar sadeln och det andra. Det är guld värt på lördag när vi bara har några timmar på oss att rodda upp allting.

TACK -Pappa för alla timmars hjälp i huset och med Oskar, för inköp och montering av ny toalettinredning samt inköp och läggande av golv. Och inte minst för resan till Lidköping på lördag med allt släpande med möbler.

TACK - Lillasyster Linda för ditt oändliga tålamod med Oskar. All gåträning, krypträning och allt bärande. Utan ditt engagemang hade jag aldrig hunnit måla klart i huset.

TACK - Moster Inger för att du tar promenader med lilla O då och då. Har också gett mig tid för att renovera klart.

TACK - Harald som mitt i ditt eget byggprojekt med hus tar dig tid att specialdesigna och bygga trappräcke och grind till övervåningen.

TACK - Mats som gav mig möjlighet att få hit mina jobbsaker från Skara som annars hade fått åka sopbil. Känns otroligt skönt att du räddade grejerna.

TACK - Lotta och Eva-Marie som gav mig möjligheten att ge Peppar det bästa möjliga slutet.

TACK - Anna för att du har styrt upp allting med jobbet, försökt få folk att tänka korrekt, fixat operatörsbytet samt att du samtidigt orkade bry dig om mig o Peppar så mycket så att vi fick blombud på hennes dödsdag.

TACK - Olof för att du gav Oskar TVn. På tidig morgon och vid läggdags är den väldigt bra att ha.

Avslutar med att tacka min hund som låtit mig gråta ut i hennes päls när som helst när det behövdes. Hon så saknad.

Allmänt | |
Upp