Blir ohemma ett par dagar nu

Idag var det ett splittrat schema utan någon vidare tid för avslappning. Startade upp med Ambrafixning. Skönt att ha kuse och prylar tvättat, putsat och fräscht när man ska åka bort ett par dagar. Så, först storstädning av stall och häst inklusive ett megaridpass. Av hennes min att döma så blev hon rätt nöjd över att få komma ut i friden i sin hage igen sen.





Eftersom jag tog äckligt god tid på mig i stallet så blev det ganska så stressigt med packning, ätning, handboll, ombyte, tillfixning av mig själv, pussande på hund och uppdragning av regler och riktlinjer för alla grabbar som ska husera i vårt hem till på torsdag. Himla tur att vi har världens bästa killar omkring oss, känns safe att lämna både hem och hund i deras omvårdnad faktiskt!



Nu är vi på plats på Strandbaden i Falkenberg för flera dagars hårt jobb. Idag fick vi inget höjdarrum direkt men det är fräscht och ganska så mysigt trots allt, i natt är liksom en extranatt innan de riktiga bokningarna går in i morgon. Då blir det rumsbyte till bättre utsikt och större dubbelrum. Hoppas också att jag hinner ta en sväng på den fina stranden innan det blir kolsvart ute. Blir en tripp till Kristianstad i morgon för reportagejobb sen tillbaka hit igen för två dagars konfererande på temat pellets. Har en hel del fotojobb att fixa då jag blev ensam från tidningen på plats, gäller att ha örnkoll på deltagarlistan nu och missa någon viktig person, blir jävligt struligt om man ska fixa bilder i efterhand sedan...

Nu Wallander, Laxcheesecake, Ramlösa skogsbär och inte tänka på handboll alls .....
Just det! Måste ju sova också, massor tydligen, mitt järnvärde var kasst!! Knapra, knapra piller ........
Allmänt | |
#1 - - christine:

Ät massor med apelsiner! När jag var gravid så hade jag jordens sug på apelsiner, åt kilovis varje dag. Det gjorde att jag hade kanonbra järnvärden, behövde inte ta en enda järntablett faktiskt! (väldigt vanligt med järnbrist när man är gravid)kram kram

Upp