Mammas hjärta och den stora prinsessan

Är medveten om att bloggen numera är totalt bebisinriktad men det blev liksom så, det är ju älsklingen som upptar hela mitt tänk och hela känslospektrat. Snart ska jag fixa till en Ambrarapport men tills dess ska ni veta att hon har det toppen tillsammans med bästa Sabina och Kristina. Sommarbete med lösdriftsdel, skogsturer, fria galopper på mysiga skogsvägar och korta små pass på ridbanan. För min del är det en hel månad kvar innan jag får rida men Kristina verkar fixa det galant så snart är den prinsessan i full gång igen hoppas vi.



För att återgå till mitt favoritämne OSKAR igen så fick vi ta bort sonden idag också!! Han äter själv från nappflasken som en hel liten häst. Måste vara otroligt skönt att slippa den där slangen i näsan! Och väldigt skönt för oss också som slipper tejpa och dra loss gamlar tejpar hela tiden, han har liksom inte gillat det så speciellt mycket.....konstigt, not! Men nu så, nu är han enligt NEO-sköterskan "som vilken vanlig bebis som helst" :-) Han fixade detta på 5 veckor och två dagar, superbebisen!



Allmänt | |
#1 - - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

Men lilla sötlöken vad fin du är utan sonden i näsan! :)

Upp