Känns som ett svek

att skriva ett nytt blogginlägg efter Peppars sista. Måste göra det här mellaninlägget först känner jag. Helt sjukt att bara börja skriva om vår vardag igen när hon inte finns med oss längre och sedan ska jag väl erkänna att jag lipar varje gång jag kommer hit och läser det jag skrev hennes sista dag och dagarna efter. Vill inte ens läsa min egen blogg.

Snart, snart, kanske i morgon kan jag skriva lite om Oskars framsteg, renovering, facinationen över grävskopan försöket till att få fram blommor. Fröna är i jorden men jag är så sjukt kasst på växter så troligen kommer dte inte upp ett skit.

Jobbar 24/7 med Oskar, trädgård, renovering. Det är mitt liv. Ensamstående och nästan hemlös utan hund.....
Allmänt | |
#1 - - s p i n d e l t j e j e n:

Kram på dig! Det är lätt att säga att det blir bättre, men det tror jag verkligen att det blir! <3

Upp