Hem till Lidköping igen

Efter en och en halv vecka på Haga så bar det av hemåt idag. Två månader kvar tills vi flyttar upp för gott. Ska blir otroligt skönt att få börja om i nytt hus med allt som hör till. Oskar och Peppar kommer att älska gräsmattorna och friheten med att bo i hus på landet. Jag kommer att få renovera mest hela tiden i början misstänker jag. Nytt kök och shyssta badrum men annars är tapeter och golv från farmors tid ... heltäckningsmatta i sovrummet till exempel :S

Ja, ja det blir senare projekt, idag fokuserade vi på att ta oss hem på smidigaste sättet. Det vill säga ett så pass effektivt sätt så att Oskar och Peppar höll sig nöjda hela resan utan stopp. Jag fixade det! 4 timmar och 20 minuter är något av ett rekord, känns bra. Nu är jag dock på svältgränsen hungrig.

Oskar trivdes i nya stolen både vaken



och sovandes (om än lite uppjusterad med Barbapappa, munkjacka och täcke ;-)



Eftersom jag aldrig får nog av mitt barn så slänger jag in en bild på grodgrabben från fredagsduschen



Tack kusin Lena för grodan och tack Sabina för lån av stolen!! Kram på er!!

Nu jäklar blir det matlagning och försöka få bebis glad igen. Han lackade ur stort nu hör jag ....
Allmänt | |
Upp